Vart finns tiden?

Idag har man jobbat ännu en dag.. Likaså imorgon!
Hinner inte blogga så fruktansvärt mycket,
håller ju fortfarande på med lite små pyssel som hör julen till.

Hemmet håller på att förfalla känns de som! Vart tar tiden vägen?
Dagarna bara försvinner..
Skulle verkligen behöva ta en rejäl storstädning!!!
Men när jag hinner med de var en annan fråga.

Idag har Thilde äntligen fått julljus i sitt fönster..
Var upp på rusta med svärmor en sväng, och hittade de jag sökte!
en ROSA adventsljustake..



Thilde ville ha tomtar på sitt rum!
Så här fick de bli på hennes egna lilla bord.. ;)
Sööött..

Christian kom ju som sagt hem igår med ljuskulor till vardagsrummet!
Skit fint vart de


Känner nu när jag sitter ner att kroppen bara värker!
Så nu ska jag slänga mig i en varm dusch sen blir de sängen...

GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0