Mot Ullared 1 Inatt ...

Fullt upp hela dagen..
Har jobbat nån timme idag på på dagen, sen var vi ner till Anette och André och hälsade på..
De vart lite fika och en såå god hallonpaj.. Mmm.
Sen fick Thilde badad lite, och busa med André!
Hon tycker de är så kul att vara med han..

Och ja sen när vi kom hem vart de lite snabbmat, spagetti och bacon..
Ner gick de iaf! Har betalat lite räkningar!
Och hunnit packa sakerna Thilde ska ha med till dagis imon..
Jag åker ju 4 inatt till Gekås/Ullared så då ska Christian gå upp själv imon och försöka komma ihåg allt som ska med till dagis.. :)
De kommer nog gå jätte bra..
Själv ska man och fynda lite.. :) Hoppas jag hittar MYCKET!!!
Blir lite kläder till Thilde och en del julklappar..

Nu jag har lite jobb att ta hand om.. ;)
JAG ÄLSKAR MITT JOBB...

TjoooHej!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åå jag är så nyfiken vad det är för jobb?? inget du vill berätta eller? ;)

Vad heter du på din mejl adress??

kramar på dej! Hoppas du hittade mycket fynd på Ullared =)

2008-10-27 @ 22:23:24
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0