Go morron!

Sista inskolningsdagen idag.. :)
Idag ska hon få prova på och sova middag där.. Håller tummarna på att de går bra, men de tror jag!

Ska göra lite ärenden medans hon är på dagis, och sen hämta upp henne, sen vidare in till stan!
Ska ju handlas gardiner idag.. Wiiie blir nya till vardagsrummet och Thildes rum tror jag..
Till köket skulle jag få låna av mamma!
 De är ju så svårt att ha nå mönstrade gardiner pga av den där gräsliga bården vi har!

Helgens planer består av rensning rensning & rensning, Christian tog hem släpkärran igår från jobbet så nu ska vi kasta en massa onödigt skit! Ska rensa allt har jag tänkt!
Ska gå igenom lite flyttkartonger som står på vinden och kolla vad vi behöver och inte!
Fattar inte att man samlar på sig så mycket skit jämnt! Och vi som rensa allt innan vi flytta hit!
Jaja, de blir som sagt ett ryck ihelgen!

Ha en fin dag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: grannen

Gud så duktiga ni är!! Ja, visst är det helt otroligt vad man samlar på sig. Och vi som inte heller bott här länge, har minsann lyckats samla på oss redan. Fattar inte hur det går till!:-/

Vi ska göra ryck så hästarna kan få komma in en natt i helgen, ska ju blir regn, regn och lite mer regn:-(

Ha en bra dag!

2008-10-03 @ 08:49:03
Postat av: Hanna

Ja man samlar på sig en massa skräp heeela tiden..vi körde ju bort en massa grejer förra veckan..men vi har massor av sit kvar..orkade inte ta allt på en gång, hehe ;-)

2008-10-03 @ 09:09:14
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Carolin

gud så roligt ni kommer att ha... avundas er inte.. själv hoppas jag att jag ligger och föder i helgen.. hahaha..

fin din blogg har blivit!!

kram på er...

2008-10-03 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0