Hemma Igen!

Nu har jag äntligen kommit hem och hunnit visa Älsklingen de jag handlat..
Hittade en massa till Thilde både kläder och lite leksaker som hon ska få i julkapp..
Hittade även en super rolig potta, när man kissar i den så spelar den (ingen fischer price)
En vanlig enkel potta för 40 kronor.. De var BILLLIGT!!

Åhh nu är jag helt slut, ska slänga mig i sängen nu!
De värker i både armar,ben och rygg...
Bilresan tog 6 timmar ner och 6 timmar hem..
Men de kändes inte som de, tyckte tiden gick super fort..

Tack för en trevlig och rolig dag Svärmor & Janne
Nästa tripp blir i Januari och då blir Christian också med..
För då ska vi hyra en stuga en hel helg..
De ska bli skoj.,..

Kommentarer
Postat av: Tessa

kul att ni hittade lite grejjer..!!!

2008-10-29 @ 08:28:34
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0