Känns Så skönt!

Då sitter man här igen!
Thilde är på dagis, ska snart göra mig iordning för att hämta henne..
Får se vad man ska hitta på sen då?
De är ju så jäkla tråkigt väder ute!
 Så om de är nån som kommer ha lika tråkigt som oss!
Så slå en pling och kom förbi på kaffe.. Skulle inte sitta helt fel och få lite besök!
Har hunnit med att plugga en massa idag också..
 De känns super skönt! Och de går ju bra också!
Då är de ännu roligare...
Blir till att plugga hela kvällen när Thilde somnat också...


   

Påklädd och redo för dagis!
Då springer hon in på sitt rum..
Haha :D


Snart kommer Mamma med lite snabbmat..
Gott!

Tjoho!!
Är sååååååååå glad!
Jag älskar mitt liv..
&
Jag älskar min underbara familj och alla omkring mig!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack vännen!

Nu jäklar börjar det bli tungt =/

Hoppas vi kan ses till helgen då?

Kram på er

2008-10-16 @ 12:24:18
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

visst är de härligt när man känner så :-) Nå speciellt som gör dig så glad eller?

2008-10-16 @ 15:48:50
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0