Ohhh ?!

Jaha då sitter man här!!
Vill gå och lägga mig men känns inte som om de är nån idé eftersom vi lämnar Skeppmora 1 inatt och åker mot Gekås/Ullared..
Sitter och skriver upp lite vad jag ska handla så jag kommer ihåg de viktigaste iaf.. :)

Håller även på med våran hemsida till företaget, där fick ni lite information om MITT jobb ;)
För er som är nyfikna..
Jag kan då säga att de är grymt kul...

Har iaf bryggt lite kaffe som vi ska ha med på bilresan!
De är ett MÅSTE!
Så skulle svärmor ta med mackor som vi kan smaska i oss under resans gång.. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.. Ni får köra försiktigt i natt.. Du får säga hur långt tid de tog att åka sen.. Hoppas de går bra och att du hittar massor :) Tack för i dag!.. pöss

2008-10-27 @ 23:41:54
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sorry, somnade visst igår! Hoppas ni hade trevligt idag o hittade massor. Du kan väl ringa när du har tid nån gång så vi får prata i kapp..hehe..

2008-10-28 @ 20:21:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0