Städa vill jag göra, annars dör jag!

Idag blir de fullt upp, Jobba, sen hämta Thilde på dagis.. Och sen hem och tvätta!
Egentligen skulle jag behöva en heldag med städning och dammning..
Men de får bli till helgen..

Christian åker ju imorgon igen och blir borta tills på fredag :(
Han ska på takläggarkurs.. Kommer sakna honom..
Usch tycker inte om att vara utan honom...
Jaja, då får man sitta här hemma igen och tycka synd om sig själv..

Nu är jag klar för jobbet, bara datorn som ska stängas av och packas med..

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: sussie

jaha har dom!!

Nej jag skulle inte rekomendera det!

När man är from som ett lamm och gör som dom säger så är dom jätte trevliga, men nu när jag ifrågasätter och vill sluta så är dom superkorta i tonen och jag får inte ens svar på mina frågor!!

Jag kommer tala om för dom att jag kommer tala om för ALLA hur dom är!



Kram!

2008-10-29 @ 12:15:36
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: nadja

hej emelie! nadja här :) hoppas allt är bra. har hört att du ska vara duktig med designen på bloggen ;) tänkte om du vill hjälpa mig med min header?(a)

2008-10-29 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0