Riktig Höstdag

Nu är alla fönster avklarade.. :)
Har gått igenom Thildes kartonger med barnkläder och sen lagt ner alla 74 kläder i en kartong, upptäckte visst att de låg kvar en del 74 kläder i garderoben..
Nu ska jag beställa lite barngalgar, så jag kan få nån ordning i hennes garderob!
Har fortfarande inte fått nån färg på garderobsdörrarna, men de kommer..
Har inte tid eller lust nu heller..

Jag och Thilde har även varit ute i de sköna höstvädret idag.. Mysigt med alla löven tycker jag...
Var förbi vid grannarna och sa hej och klappa hästarna..
De tycker thilde är super kul, varenda dag så pekar hon dit och säger athes.. Haha gullunge.. :)
Nu säger hon även hej, fast så här låter de heeejjjjjj, hon drar ut på j:et..


Tror jag går på överskotssenergi idag.. Haha :) känns som jag vill göra allt..
Och imon är de sista dagen på inskolningen,..
De har ju gått super bra, var där dom 2 första dagarna sen så fick vi gå!
Dom har inte ringt en enda gång och hon har inte varit ledsen.. Så duktig hon är våran skruttiunge... ;)
Imon ska hon få prova på och sova middag där, De kommer säkert gå bra!

Är så mycket jag vill handla till hemmet också!
Ja en hel del faktiskt..
Men som sagt de kommer!!

Slänger in lite bilder på våran Prinsessa..

   

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Gud så fin hon är! Speciellt på korten där hon står i sin lilla badrock. :)

2008-10-02 @ 21:17:56
Postat av: Hanna

Ja måndag passar nog för oss skulle jag tro..men på e.m passar nog bäst.ska väl äta lunch med Niklas innan han åker.. ok får se va de blir för färg

2008-10-02 @ 21:35:58
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Hanna

Ja de kan vi göra..ring mig du! :-)

2008-10-02 @ 22:07:00
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0