Badkar

Go kväll..
Då sitter man här igen =)
Kikar runt lite på en massa smått & gott ....

Idag har jag städat hela huset! SKÖNT....
Sen när Thilde kom hem, kom även Syrran och Manne och hälsade på en sväng..
Sen så var jag och Christian ner och käka Pizza tillsammans, Thilde var vid Jonny,Anette och Andre.. =)
 Där fick hon bada lite bubbelbad..
Åhh nu vill jag ha ett badkar! De är ju såå skönt..
När vi bodde i lägenheten kunde jag ligga i flera timmar och bara njuta med en bok...

Imon är Christian ledig, han har lite att dona med..
Får se om de blir lite ledig tid över kanske man klan lura med han til Nisses =)
Va tror ni?!


Nu ska jag ta en varm dusch...

God Natt! Sussa skönt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

a visst är de skönt med ett långt bad, en bok o ett glas vin, men EMELIE, NÄÄÄÄÄR skulle man ha tid med det nu?? ;-)

2008-09-08 @ 07:19:37
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Jossan

Fick du med han till Nisses? =)



Puss

2008-09-08 @ 18:19:35
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0