Feber

Jaha, denna natt har inte varit skoj, igår när jag la Thilde för natten hade hon 38,8 i feber, sen vaknade hon till lite då o då, men somnde om!
Vaknade igen vid 02:25 då var hon inte alls nå pigg, och varm som tusan tog temepen och den visade 39,8 så febern hade stigit =(
Så då skulle hon få ligga mellan oss och sova! Men hon somnade inte om, ut i vardagrsummet och la oss o kika på barnprogram.. Bara grina och grina, och man känner sig ju såå hjälplös..
Finns ju inte så mycket man kan göra!
Till slut somnade hon iaf, 1 timme och 15 min sov hon då.. Jag däckade på soffan men de kan inte varit långa stunden!
Så hon vaknade igen mellan 4-5 kommer inte riktigt ihåg!
Då tog vi tempen igen och de visade 39,9.. Så febern har inte alls gått ner..

Sen innan jag la henne vid halv 10 kollade jag febern igen då hade hon 39,8 så den sjunker inte..
 Nu sover hon så jag tänkte ta febern igen sen när hon vaknat och se om den sjunkit!
Hoppas Hoppas, annars får de bli en dusch med Mamma...

Ska lägga mig på soffan nu, har max sovit 2 timmar denna natt om ens de..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

Usch, får hoppas Thilde blir bättre snart.

De är inge kul när dom är sjuka.

Marwin är också sjuk nu igen och de verkar inte släppa. Är inne på 3e veckan nu med feber till och från, snorig och gnällig.

Va glad att Thilde iaf som en stund. Marwin son 10 minuter sen vaknade han, sov 10 minuter och vaknade. så höll han på i 3 dygn. Usch.

2008-09-15 @ 14:33:07
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0