Huvudvärk!

Finns de nä värre? Nej!
Har nyss kommit hem, hittade en mössa till Thilde, och slingmedel till mig! Har ju slingat de vid frisören när jag var där sist men vill ha i mer.. :) Hehe..
Sen så handlade jag naglar också som jag ska ha imon! Men hittade inget att ta på mig!
De är ju så litet utbud som sagt inne i stan! Jaja.. Får väl rota i min systers garderob, där brukar de ju alltid finnas nått ;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen lägga mig en sväng på soffan!
Thilde sover middag.. Så då tänkte jag passa på och vila också.. :)


Lillebror kommer hit idag och ska sova här också, så inatt ska man vara 2 barnsmamma.. :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: JOssan

Åhh jag längtar tills i morgon!! :P

Voi hörs ikväll!

Puss

2008-09-26 @ 14:03:11
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Jossan

Halloo!

Jo ikväll så ska jag o fredrik äta tillsammns.. :) sen kanske vi ska dricka lite .:P Så ikväll kan jag inte. han inte malinda hjälpa dig?



Vad ska du annars göra ikväll då¨?



Puiss

2008-09-26 @ 15:17:25
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0