Jobbig Natt ...

God Morgon Kära Läsare!
Har nyss kommit in från en morgon promenad runt byn! Och de behövdes verkligen kan jag säga..
USCH är verkligen såååååå trööööt idag!
Thilde har varit vaken 2 timmar inatt =(
Så de var bara att sitta uppe och leka med henne, hon somnade om halv 4 och sov till 8..
Så idag ska Thilde åka till Bonus Mormor och Morfar så jag får sova ut!
Känns som om de är evigheter sen sist!
Och dom ville såå gärna ha Thilde...
Och Thilde brukar inte knöla på nätterna men inatt sov Jossan här, och hon fick ju syn på Jossan i våran säng för jag tänkte prova lägga henne mellan oss!
Men då var de kört.. Bara flina och börja tjåla för fullt med Jossan..
Men men de är smällar man får ta, hon somnade ju till slut..
Både jag och Jossan är faktiskt rätt pigga ändå!
Gullunge! Finns ingen underbarare unge!


Christian är i torpet med Janne och har de lugnt och skönt.. Men saknar min älskling så..
Vi är ju inte vana att vara ifrån varandra...

Nu ska jag och Jossan dona, sen packa bilen och åka till Smedjebacken med Thilde.
Vi ska även in på Nisses och snoka!
Jossan har hittat en sååå jävla snygg sängram, med tillhörande sängbord, och sängkista..
AS snyggt, så vi ska dit och beställa de idag!
HAGGA! =)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Usch, visst är de jobbigt att va ifrån varann när man inte är van..

2008-09-06 @ 12:30:44
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Nikals

herj igen... fick du inte med bilderna i första mejlet som hon ville ha?

2008-09-06 @ 15:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0