Kryssning ...

Idag efter inskolningen så var Julia här och gratta Thildelii, tack för den roliga presenten!
De var en djurpark full med djur och en massa kanppar man kan trycka på.. :) hehe
Jossan och Erica kom och trök i sig lite tårta också! :)

Sen vidare ner till Svärmor/Farmor och fira Viktor som fyllde år igår! GRATTIS!
Jag och Christian har suttit och kikat på en massa kryssningar ...
Så nu blir de till att boka en, vi behöver verkligen komma iväg bara han och jag...

Nu ska jag sova!
Är så fruktansvärt trött efter en jobbig natt :(



Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack..



ja jag förstår de..va roligt med kryssning :-P

2008-09-23 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0