Måndag igen..

Får se vad dagen har att erbjuda idag då?
Christian är ledig iaf, men just nu är han ute i garaget och grejar!
Men tänkte att jag skulle försöka få med han in till stan och kika på lite födelsedagspresenter till Thilde och sen kanske ta en fika tillsammans..

Igår köpte jag pampers blöjor för andra gången, annars använder jag BARA libero (dom bästa)
Men jag hade en rabattkupong på 40:- så då tänkte jag att då passar jag på!
Hittils har de gått bra med dom, men jag tycker dom är så tunna..
Och sen konstigt konstruerade!

Nu är iaf garagerenoveringen klart! Så nu ska jag äntligen få börja med Thildes garderobsdörrar!
Sen blir de wallies (typ klistermärken) på garderobsdörrarna!
Niiice =)


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

godmorgon! Va skönt att ni är färdiga i garaget! Det är ju mycket roligare att renovera i barnrummet :-D Garderobsdörrarna kommer bli superfina! Kramar från oss!

2008-09-08 @ 09:47:35
URL: http://marremusen.blogg.se/
Postat av: Hanna

oohhh där håller jag inte med.. Maya får utslag av Liberos för dom är så tjocka o "oluftiga, haha..tänk att de är så olika från barn till barn ;-) Hoppas ni hittar nå paket idag!!

2008-09-08 @ 09:47:44
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0