Ruskväder...


Nu håller jag på att laga mat till mig själv.. Mm, pasta bolognese på påse! De är mumma de ;)
Vi har varit in till stan idag och kikat runt... =)
Hittade lite till Thildes 1 års dag...
Ja nu är de inte långt kvar!
Helt sjukt...
 
Var in till skomakaren när vi var på stan också, och fråga om han kunde rädda mina stövlar..
Men de kunde han inte!
Så då fick han slänga dom, bara att köpa nya!

Hör hur Thilde ligger inne i sängen och tjålar, hon har lite feber men inte mycket.. =(
Så jag hoppas att jag inte får en jobbig natt!
Men hon brukar faktiskt sova super bra när hon är sjuk...

Imon ska jag försöka börja med garderobsdörrarna inne i Thildes rum och få upp hennes lampa i taket..
Takkronan ska sitta i hörnet av rummet övanför bordet och stolarna som hon ska få i 1 års present..

Kanske skriver mer sen!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0