Ska de va så svårt?!

Varför hittar jag inte nå fina och bra vinterskor till Thilde!!
Helt otroligt! Nån som vet nån bra sida med vinterskor för barn?
Var in idag och kika på ett par kavat på stan dom var ju super fina! Men jag vill kika runt lite.. För jag ångrar mig garanterat!

De vi har kvar att köpa är!

-Vinterskor
-Fuskpolo
-Mössa
-Vintervantar
-Jacka

Jaja men de kommer väl!
Vi får försöka komma iväg denna vecka när Christian slutar 4, vill ju ha med honom..


Nu ska jag sova!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du hittar nå du vill ha snart.. har utmanat dig. kolla min blogg, puss

2008-09-23 @ 08:41:47
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Chrissie

Lycka till på dagiset idag!:-)

Förövrigt såg jag ju världens sötaste rosa Hello Kitty vinterjacka på H&M i Kupolen....

2008-09-23 @ 08:49:15
Postat av: Cissi

Förlåt för att jag inte kommer idag! Hoppas dagis gick bra i alla fall =)

Nu ska jag soooova!

Kram vännen!

2008-09-23 @ 12:12:51
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0