Spindlar!

Stog nyss och skalade potatis, men innan när jag skulle plocka upp lite potatis ur säcken kröp de upp en super ÄCKLIG spindel på min hand!!!
Snacka om panik!!
Jag hatar dom djuren.. Blääää..
På tal om spindlar så var ju syrran och Josse här idag och då bad jag Malinda gå ut med skräpet som dom använt till sitt löshår, och sa att du kan ta med soppåsen som står utanför dörren med..
Javisst sa hon, men hon kom inte långt innan jag hörde världens vrål!!
EMELIE, kom och titta!
De var en limegrön spindel, och en skit stor svart!!
 Usch fy va jag inte gillar spindlar dom är överallt!!
De brukar komma nån då och då!! :(

Dags att fortsätta med maten!!

Jag skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0