Stan vända!

Precis hemkommen från stan.. Skönt att komma hem!
Thilde ligger ute och sover i vagnen, hon var helt slut..
Egentligen burkar ju hon sova 3 timmar på förmiddagen men idag vart hon väckt inte alls kul =(

Mötte upp Hanna och Maya på stan också vi fika lite och tjåla en massa goja som vanligt..
Sen åkte dom, och jag stötte på Mamma, gick runt och kika sen åkte vi hem..
Hittade iaf födelsedagspresent till svärmor/farmor..
Ska traska ner dit sen när Thilde har vaknat och käka lite GOD hemmagjord tårta... =) Mmmm de är aldrig fel!

Angående dagis så har vi ju fått plats till Thilde nu.. =)
Hon ska gå på avdelning 2, HAVET..Kommer inte bli nå problem, visst säkert nått grin men de gör ALLA barn tror jag, finns inget BARN som är perfekt..
Tur att alla är olika..
Men jag är inte nå nervös...
Tror att både jag och Thilde behöver komma ifrån varann nån timme på dagarna..




Nu ska jag röja lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0