Taco-Filmkväll!

Våran kväll igår...
Först åkte jag hem till Jossan och gjorde mig iordning..
De var mycket som skulle fixas.. :)
Sen började vi dricka lite, sen mot Smedjebacken på sexpartaj.. ;)
Grymt skoj, så i oktober kan ni vänta er en inbjudan från mig för då ska jag ha sexparty...

Efter Smedjebacken så åkte vi in till stan. Hade grymt skoj!
De var bra med folk på trädgården, kände igen en hel del faktiskt.. :)
Jossan och Erica sov här inatt så när vi kom hem inatt vart de självklart lite nattkäk!!
Totto hade däckat på soffan och Christian i sängen, men Totto fick vi liv i så han gick hem till sig, Erica gjorde han sällskap en bit, de var ju snällt..
Men sms:et var ju BÄST Jossan och Erica.. HAHAHA :)

TACK för en skit kul kväll.. Jag hade såå kul!

Nu ska jag börja med lite käk, får bli Tacos ikväll.. Mm såå gott!

Hörs kanske senare..
Puss !!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha!! jaaa smset var ju kalas kul! =) Haha

har du berättat för honom att han har skrivit??

Fy fan jag skulle skämmas. ^^

Det lät ju supergott med tacos..

Smaklig måltid! Vi hörs!

Tack för igår & sovplats!



Puss <3

2008-09-28 @ 18:56:03
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag blev super nöjd :)

tack tack tack...

2008-09-29 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0