Torsdag

Jaha! Har hunnit med att gå en morgonpromenad runt byn, passade även på att plocka ännu lite mer ris att pynta med ute =)
Just nu sitter jag inne i mitt NYA datarum, skönt att äntligen ha ett till extrarum, =)
Fast de har vi ju haft hela tiden men man har ju knappt kommit in här!
De kanske kommer bilder i framtiden, men just nu känner jag att jag inte har lust!
Jag är iaf nöjd, =)

Funderar på om jag ska ställa mig och baka lite tills på lördag, blir lite chokladbollar och bullar.. Mumma.. =)
Sen planera inför tårtan, tänkte jag skulle göra en tårta i en ugnsform och sen ha marsipan uppepå!
Tror de blir kanon, ska iaf göra en riktigt fin prinsesstårta!
 Önska mig lycka till.. =)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi okej fuskpolo..då vet jag :-) ja jag hör av mig..oohh jag ska nog också baka lite idag ;-) hörs senare

2008-09-18 @ 09:35:45
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Linda Falk

Hej lycka till med bakningen jag har bakat hela veckan till stinas kalas.hon blir ju stora tjejen i dag Kram

2008-09-18 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0