Lekdag!

Jaha? Ska väl ta och skriva lite om min dag...
Angelica och Lowa kom hit på förmiddagen och lekte lite, vi fika och tjåla lite skit.. =)
Tack för idag!



Thilde var helt slut efter att Angelica och Lowa åkt. 
Så då tog vi en promenad i vagnen sen somnade hon och sov i hela 3 timmar, så då la jag mig i soffan en stund och kika på en jätte bra film..
Har hunnit städa lite idag också, men inte allt som jag tänkt mig.. Men men...

Var ner till svärmor/farmor också på lite kaffe.. Trevligt.. =)







Nu ska jag ta och ringa min kära far...



TjingTjong!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe.:)

Nej jag gör väl inget speciellt. Ska nog snart sova..

Du då?

Har tröttisen Thilde somnat nu?

PussPuss

2008-09-02 @ 21:28:54
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0