VARG

Ja idag fick vi fint väder när vi gick på marknaden, de vart riktigt varmt!
Vi kikade runt lite, tyckte inte de fanns så mycket, mest skit som vanligt..
Åkte karusell med Thilde sen fick hon en ballong! En HELLO KITTY såklart!
Japp jag har fått noja på HELLO KITTY saker! Haha =)

Efter marknaden åkte vi hem till Christians farmor och farfar och käka tårta. Mumma..
Vi firade nämligen Thildes 1 årsdag med dom idag istället..
Så hon fick pengar av gammel farfar och gammel farmor, sen av farfar och Britt-Marie fick hon 2 stycken ramar som är gjorda av snäckskal, en björn borg joggingdress skit snygg, och en sparbössa..
 Bilder kommer sen.. =)

Vidare hem och började med käk, Och så är vi ju barnvakt till kusin Ebba inatt också.. =)
 Första gången vi har henne! Men hittils har de gått super bra!
Både Thilde & Ebba slocknade direkt.. =)

Har nyss kikat på film de vart VARG ikväll med Peter Stormare.. Bra!
Sevärdig...

Om man ska ta och slänga sig i sängen så man orkar morgondagen...
Och imon ska jag STORSTÄDA! Va skoj =) Jag som ÄLSKAR att städa =)
Japp på riktigt,,, Jag vet jag är sjuk!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha hur orkar du med allt städande? Du skulle gärna få komma hit och städa åt mig :D moahah

2008-09-13 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0