Ännu en dag på jobbet avklarad!

Idag har varit ännu en bra dag på jobbet..
Allt går som på en räls.. :) riktigt skönt faktiskt..
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Thilde, får ju göra de denna vecka när Christian går till 6.
Nästa vecka blir de Pappa som både hämtar och lämnar på dagis..

Har även varit på möte på jobbet, Fick en massa sagt! Inget som jag är så insatt i..
Men lite visste jag ju.. De bjöds även på smörgåstårta vilket var väldigt gott.. :)
Har slängt in en maskin med tvätt, var tvungen att ta med Thildes flecceset hem från dagis de var så fruktansvärt skitigt..
Ikväll blir en riktigt soffkväll, de är ju greys och de vill jag inte missa!
Missa inte de du heller, klockan 21:00 på kanal 5.

Duka bordet och göra klart inför kvällen!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, sorry för tre inlägg i går, vet inte varför det krånglar så!! Ha det bra!

2009-04-15 @ 17:52:20
Postat av: Anonym

Vet fortfarande inte vem du är som skriver

2009-04-15 @ 19:46:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej hej!! Har du gjort om bloggen ännu en gång =) Den vart fin.

Hur har er påsk vart då?

//ANNA

2009-04-15 @ 19:51:22
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0