Härliga väder!!

Efter en låååång vilostund på soffan imorse mår jag mycket mycket bättre!
Slog upp balkongdörrarna och fönstren på vid gavel och började mitt städande..
Rev ur sängkläderna ur sängarna, dammsugit, moppat golven!
Tvättar för fullt och plockat i och ur disk diskmaskinen! :)
Fan så bra jag är.. hehe ;)

Ska snart slänga i mig lite mat och sen åka och hämta skrutt på dagis..
sen ska vi tillbringa dagen ute, med lite rensning och slänga de sista på brasan!
Våran DUNDERbrasa.. :)

Ikväll kommer familj Ringberg och grillar med oss (antar at tde blir de i de fina vädret)
Och så kommer de lite grannar och kikar på brasan!
De ska bli riktigt trevligt.. :)

Vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0