LåååångFredagen är här!!

God morgon på er!
Snart dags för mitt morgon kaffe, ska bara försöka få upp min sambo ur sängen!
Thilde sitter inne på sitt rum och leker, har satt igång en maskin med disk och
ska snart hänga lite tvätt!
Idag lyser SOLEN och jag bara älskar de.. ;)
Idag ska vi greja lite i trädgården, försöka få lite fönster putsade också :)
Sen är vi bjudna på mat hemma vid Christians farmor och farfar.. :) Trevligt!!!

Slänger in en bild på de vackraste jag vet!


Ha en bra dag!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: ♥ MammaRussin

Hej hej..

ramlade in här och det är jag glad jag gjorde.. vilken ursöt tjej du har... hur gammal är hon? mycket trevlig blogg med förden delen.. lägger till dig på blogglovin så jag inte missar något mera här...

önskar en trevlig påsk, kramkram

2009-04-10 @ 10:16:40
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Marih

Du som verkar vara så himla haj på bloggdesign ;o) Hur får man länkarna till att hålla sig i en annan färg?På min sida ser man inte länkar för dom blir samma färg som bakgrunden nästan :o(

2009-04-10 @ 11:08:37
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0