Måndagen lider som sitt slut!

Har inte haft tid till ett blogginlägg!
Men tar mig i kragen nu.. :)
Efter jobbet och åkte jag och handla sen hem..
Strax efter att jag kom hem kom Pappa och lillebror Kasper, och sen Christian och Thilde..
Vi spenderade eftermiddagen ute..
Fikade och lekte lite.. Kasper hade även med sig sin radiobil,
den var populär både för de små och vuxna ;)



Skönt att vara ute och leka.. :)
Här sitter vi och fikar och Thilde gör som vanligt sina roliga grimaser.. ;)



Fick trevligt besök nu på kvällen!
Emmelie kikade förbi och vi hade roligt må ni tro..
Tog oss en lite hopptur på studsmattan :)
Och tjåla så klart en massa goja.. :)
De var riktigt trevligt.. Just ja sen hann vi ju med en fika på dan också :)
Tack för pratsunderna idag <3


<3 Vännerna är de bästa <3

Nu ska jag slöa lite i soffan innan de är dags att krypa till sängs!
Dags för jobb imon igen, I like :)


Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Å tusen tack =D

2009-04-20 @ 21:12:38
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0