SolSöndag!

Solen har även bestämt sig för att vara framme idag också!
De gillar vi ;)
Igår vart de ingen målning i tvättstugan!
Lusten tror jag försvann i samma stund som den kom.. Haha :)
Istället satte jag mig i bilen och åkte och hyrde en film och köpte pizza,
de var inte helt fel de inte.. :)

Idag får vi se vad dagen har att ge, jag skulle vilja plantera mer blommor!
Men de får vänta ett tag!
Måste ha lite mer krukor, så jag ska ta mig en tur till Mamma nån dag och rota..
Hon har ju miljontals med krukor, så där ska jag väl hitta nått :)

Får se om Pappa skulle komma och hämta Thilde idag, han ville låna henne!
Och de får han mer än gärna göra.. =)

Dags för lite kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0