Söndag...

Ligger i min otroligt sköna säng och bloggar!
Igår var en kul kväll! Dock vart min sambo lite för trött..
Så vi lämnade festen hemma vid Holström och Johanna tidigare!
Vi skjutsade hem christian eftersom han sov!
Sen åkte jag och Mathilda vidare ner på stan.. Betalade in oss på solo..
Och se, de var folk! Trots att de var nästintill folktomt på fredagen! (mamma var nämligen på ala 3 ställena) Hehe ;)
Dansade och hade riktigt trevligt.
TACK för igår allihopa!.. :)

har precis käka lite frulle också, så nu ska jag mysa med min älskling!

Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Cissi

Aaaah, såg du min storebror på Solo? Eller, du kanske inte vet vem det är?

Puss på er

2009-04-26 @ 21:07:37
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0