Äntligen bestämt mig!

Efter många om och men så har jag äntligen bestämt mig!
Thilde ska få ta vårat sovrum, hon måste få lite större, just nu är de så brötigt på hennes rum!
De är så mycket grejer och sen ingen organisation...
Och vi ska ta hennes, känner att vi inte behöver nå större, vi ska ju som sagt bara ha säng och sängbord i vårat sovrum..
Så de kommer jag dra i gång med när jag är klar med taket i hallen och den fula träiga garderoben!
Var faktiskt och köpte vit sprayfärg till den idag ;)
Så de ska jag börja med ikväll.. :)
Kommer bli skit bra när den blir vit, kommer bli en jäkla skillnad!

Nu ska jag ta hand om en riktigt grinig dam här hemma!!
Ska underhålla henne med lite lera.. :)

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Nanna

Absolut! Men köper oftast tråkiga saker som fryspåsar, avfallspåsar, tops osv hehe.. =)

Allt är toppen. Har noll ork till plugget bara men hoppas det blir bättre efter lite ´god frukost =)



Såg att du känner en till Melina =)

Kram

2009-08-17 @ 09:09:03
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0