Skofynd!!

Åhh nu är onsdagen slut! Snart helg :)
Skönt!
Idag efter jobbet åkte jag och Sussie upp till borlänge och kika..
Kom hem med 2 par skor till Thilde..
1 par puma och 1 par vinter kavatkängor :)
 
Ett riktigt kap!
De var ta 3 betala för 2..
Så vi fick de billigaste på köpet, inte helt fel :)
Skönt o ha vinterskorna avklarade, då var de bara resten kvar!!
Nå regnset hittade jag inte heller :( får helt enkelt bli de jag hittade istan..

Annars då? Jo de är bra med oss!
Lite trötta på kvällarna efter jobb och dagis, Thilde har ju knölat med sovandet.
Men idag gick de super bra, somnade efter 10 min :) I SIN SÄNG!!! :D
*peppar peppar ta i trä"

Nää nu ska jag göra min sambo sällskap i sängen!
Nu vet ni iaf att vi lever!!

-Imon blir de spännande och pirrigt, men på ett sätt lite skrämmande-

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: JOhanna

Ja det var så¨mysigt.. Klart ni ska ha en till!! Bara att producera! Allt är bra annars.. sj? kram

2009-08-13 @ 20:13:16
URL: http://redahavemorefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Skulle bara kolla så du fick mitt mejl?? blev lite osäker på adressen om det skulle va stort E i emelie, sällan man ser adress med stor bokstav först.

Hälsningar Pernilla

2009-08-13 @ 21:07:32
Postat av: sabina

ska ni ha en till? på ultraljud? :) Eller ska ni gifta er kanske?=)

2009-08-13 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0