SOL!!

Åhh underbara sol, äntligen lite värme!!
Nu blir man på så bra humör!
Igår kväll så åkte vi ner på stan efter att vi gjort klart de mestya i hallen!
Garderoben kommer även att bli vit för den som undrar :)
Iaf så gick vi in på trädgården, jag i nyktert tillstånd och resten lite små fulla..
Men hade riktigt skoj..

Har nyss ätit lite frulle på altanen! Ska ta och göra ett ryck sen hämta Thilde vid momo..
Sen får vi besök hela dagen..
Pappa o Kasper kommer, sen kommer även Kina, Linus och barna ;)

Nej ut i de fina vädret med er!!

Kommentarer
Postat av: Marih

Wowo....9kilo...Det var inte illa pinkat...Jag är iaf snart nere på min vikt jag hade innan jag blev gravid..Men sedan är det ytterliga 3kilo som ska bort!!



Också använt dig av Gi eller har du några andra knep?

2009-08-01 @ 12:05:45
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja de känns superskönt..ja de är bara att ni hör av er. Niklas ska ju jobba nu men fårlånghelg på torsdag..



hoppas de är bra med er!

2009-08-02 @ 10:32:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0