ÄTNLIGEN Fredag!!

Ojojojoj vilken vecka de varit!
Denna dag var inte speciellt kul på folkan, mycket att göra!
Men stålkvinna som jag är så klarar jag allt!! haha =)
Så nu är jag äntligen hemma och skrutt har jag hämtat, hon kikar på Pippi o jag ska läga lite käk!
Och till 6 kommer älsklingen hem. Då ska vi åka ner till Jörgen och Sussan och gratta Jörgen! =)
Vi var till Jonny, Anette och André igår och gratta Jonny.. =)
GRATTIS i efterskott till Ericssons tvillingarna..

Kvällen blir skapligt lugn! Ska ner till folkan en sväng och kolla på Björn Rosenström tillsammans med Amanda!
Sen hem och sova, sen upp i tid och åka till folkan och helgstäda!
Sen efter de hem och packa inför julbords trippen tillsammans med trä bygg & järn!
De kommer självklart bilder fårn äventyret.. ;)
Plus Thilde saker, hon ska spendera lördagsnatten vid momo..

Så ser våran helg ut..
Fullt upp me andra ord, hehe ;)

Dags att fortsätta här!
Trevlig helg på er.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0