En riktigt kall vinterfredag!

Idag har de varit en riktigt KALL dag!
Typisk vinterdag!
Helt underbart, skulle inte varit lite fel med lite sol...
Efter jobbet idag kom jag hem och pulsa mig ut i snön för att leta granris medans de var någorlunda ljust ute..
Sen kom jag på att jag kunde ju faktiskt passa på att sätta upp ljusdropparna på verandaräcket när jag ändå var ute...
Fy tusan säger jag bara!
De krångla och händerna var som isbitar!
Så nu hänger ljusdroppsjäklarna på verandaräcket helt åt helvete fel! Snett och skeft!
Ghhhhaaa!!!
Men jag orkar inte bry mig, de får vara!! De ska snart ner i alla fall.
När Thilde och Christian kom hem tog vi tag i lite mer pepparkaksbakning!
Så nu är de klart...
 

Har precis tagit mig en varm dusch och nu sitter jag och ska kolla öppettiderna på galleriorna i Falun!
JA vi ska dit imon och inhandla julklapparna, i sista minuten!! :(
Kommer inte bli roligt, men men!!
Vi ska ju ändå till Falun så då passar vi på när vi ändå är där =)
Thilde ska vara vid Mamma så länge..

Hoppas ni mina kära läsare mår bra och att ni får en bra helg!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Marih

Ja kusinerna brås lite på sin mor och far iaf :)

Domär helt tokiga ihop, inte en lugn stund när dom är ihop med varandra.. Men sååå himla skoj!

2009-12-19 @ 19:36:17
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0