Kaos

Verkligen kaos på vägarna här just nu!!
Usch tycker inte alls de är kul att vara ute och åka, när jag var på väg hem vart jag dirigerad att åka via gonäs!!
De hade hänt en olycka alldeles neranför Skeppmorabacken!
Så de var bara att snällt åka via gonäs,
TUR att Mamma skulle åka och hämta Marion där så hon kunde ge mig 2:a bilstolen!
Hade inte så stort lust att först åka genom gonäs sen genom blötberget för att sen komma till skeppmora och sen byta bil sen åka till grängesberg!!
Så där hade jag riktigt TUR!!

Annars då, helgen har vi spenderat med Totto o Sussie, lite filmtittning en vända till kupolen för lite mellandagsrea shopping, en sväng på solo (nyktert såklart) dock värdelöst!! =(

Igår var vi i Smedjebacken och hälsade på, spenderade halva dagen i ishallen..
Kasper hade match så vi var där och titta på han, sen vart vi kvar en liten stund efter också..
Träffade på Hanna, Markus och Ella =)
De var skoj, blir ju så långt mellan gångerna!!

Lite nytt som jag hittade i Borlänge!
  
Mysset och kittytröja från H&M, och tre tröjor och mysbyxor från kapphal!

  
Reafynd till Thilde på Cubus och en Nyårstunika och strumpbyxor till mig från Gina!!

 
Och så hittade jag äntligen en jacka!!
Kräsen som man är, haha =) Men nu har jag en underbar Everestjacka!!
Älskar den =)

Dags att duka bordet, sen blir de kvällsmat!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lill

Vilken fin jacka. :))

2009-12-28 @ 22:59:05
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Såg ut att vara en massa fint =)



Ja trist det där att folk ska ha en kommentar om allt, men det är ju tyvärr så. Finns folk till allt.

Jag kan ju tycka att det är upp till varje familj när man nu väljer att skaffa syskon ex. MEN så verkar det ju inte vara ;)

Haha.

Hoppas ni haft en toppen jul. KRAN

2009-12-29 @ 14:59:27
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Cissi

Aah, vilka fina kläder du hittat!

Vill ha den där toppen!

2009-12-30 @ 20:00:52
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0