Måndag!

Ny vecka igen!!
Och 10 dagar kvar till julafton! 10 DAGAR!!
Hallå tiden vart tog du vägen?
Inte en enda julklapp har vi handlat heller, usch o fy!
 Men de får bli nån dag här framöver!
De har varit så mycket nu den sista tiden..

Thilde ligger i sängen och sover säkert alldeles snart!
Christian har åkt till sin pappa och hälsat på.
Skickade med han lite julkort också =) Dom kom idag och dom var sååå fina.. 

Idag var de mycket på jobbet!
De var ju spendrupsfest i lördags, herregud va öl de var på golven!
Skönt att man har maskin så de bara är att köra med den!
Hade blivit lite jobbigt att moppa allt, hehe ;)

Föresten! Måste ta tag i en riktig riktig STORstädning här hemma innan jul.
Har inte hunnit med den stora julstädningen ännu.

Nu hör jag att Thilde ropar! Ska gå o kika vad damen vill..
Sen ska jag mysa ner mig i soffan och kika på Ullared!

Kram på er.






Kommentarer
Postat av: Marih

Nej jag har beställt dom av en tjej som syr...syr allt möjligt. Kläder och så dessa vimplar...

2009-12-14 @ 20:35:20
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Joda...ska leta reda på den till i morgon :)

Haft mail kontakt med henne så har inte adresen i huvudet...



Nu väntar sängen och "Hypnotisören"

2009-12-14 @ 22:01:03
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Anette

Så jättefint kort tack så mycket!!!

2009-12-14 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0