YantraMattan!

Någon därute som provat Yantramattan??
Christian kom hem med en hel låda med en massa smått o gott i, som han fick i julklapp av jobbet.
Och där i låg en Yantramatta, så jag hade tänkt prova den faktiskt!!
Då både jag och Christian har problem med rygg och nacke. Den kanske gör under =)

(lånad bild från google)

Annars idag då, inte gjort mycket tvättat tvättat och tvättat!
vill få undan så mycket som möjligt..
Har inte hunnit med städningen ännu heller =(
Ska iaf försöka ta tag i toaletterna ikväll, och sen ta mig en varm dusch!

Sen är de sängen, ladda inför dag 2 på jobbet =)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Grannen

Har inte provat just Yantramattan, men har Shaktimattan sedan länge. Skulle inte kunna leva, än mindre rida utan att ligga på den, nästan dagligen!!:-)

2009-12-21 @ 20:01:43
Postat av: Hanna

har inte provat men alla som jag känner som provat spikmatta säger att de är super.. ha de bra i morgon på jobbet

2009-12-21 @ 20:30:02
Postat av: Sara

Jag har köpt den hem en sådan som jag ligger varje kväll på innan jag ska sova..prova den =)

2009-12-21 @ 20:53:26
URL: http://saranordbergs.blogg.se/
Postat av: mäjlin

Jag har en yantramatta och den fungerar jätte bra när jag väl tar mig tid till den:) Har inte använt den på ett tag nu, borde ta tag i det där igen ;)

2009-12-22 @ 08:19:31
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej inget namn bestämt nu, men de lutar åt Wilhelmina, Thea kallar ju henne för Minna så det är ju lite kul.. Du måste berätta vad du tyckte om mattan sen!

2009-12-22 @ 10:00:13
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0