2:a Älsklingen äntligen hemma!

Sagt och gjort!!
Klädde på oss och satte oss i bilen och åkte ner till mamma/mormor..
Där fick vi lite fika och kaffe!
Thilde var så grinig så jag orkade inte sitta inne..
Sen tog vi oss en rejäl promenad jag och mamma, utan vagn..
Så Thilde gick själv!dutti så.. ;)

NU har ÄNTLIGEN Pappan i huset kommit hem!
Och ni må tro vad Thilde vart LYCKLIG!! :D
Började nästan gråta av glädjetårar för jag såg hur glad hon vart!
Så nu är de bara pappa som gäller resten av kvällen.
Håller på med maten också!
Idag blir de fläskfilégryta med spagetti.. :D Mmm

Dags att fortsätta!
(Åhh glömde gardinerna vid mamma som jag skulle låna till sovrummet!)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tusen TACK för designen!!! :-D

Många kramar!!

2009-02-01 @ 18:47:50
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Therese

Tusen TACK för designen!!! :-D

Många kramar!!

2009-02-01 @ 18:47:53
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skönt att han är hemma igen! :-)

Anette ville gärna att du skulle fixa hennes blogg om du har tid/lust??

2009-02-01 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0