2:a dagen i februari månad!

Satt och kika på familjen annorlunda nyss!
Ghhhaaa jag skulle aldrig palla så många barn!
En STOR eloge till er som gör de.. :)
Visst de skulle va super mysigt att ha många barn, men då skulle ju mamman får vara hemma hela dagarna..
Jag skulle då inte orka jobba, de skulle bli hemmafru för min del iså fall.. :) hehe
Imon är de ledig från dagis och jobb!
Så om nån har tråkigt och vill ha lite kaffe, så kika gärna ut :)

Ska försöka få nån jäkla ordning i våran tvättstuga också,
lite vit färg skulle inte sitta helt fel.
Ska greja och dona imon..
Dags att inta position isängen! Är dyngtrött!
 Damen här hemma klev upp kvart över 5 imorse.. Mindre populärt kan jag säga!
Vi hörs imon...

GOD NATT..


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hon kan ju ta sig ner från sängen nu.(taget ur din blogg)

så skrev du =) därför frågade jag :) hihi..

2009-02-03 @ 09:27:52
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0