Gårdagen i bilder!

TACK för en riktigt skoj kväll!!
Inte ofta man har kul..
De var mycket folk och gott att dricka vad mer begär man???!!

Syrran och Jossy redo för att skaka rumpa.. :)


Älsklinge var också med., fick tyvärr inget kort på Totto..


Jag och min Erica! Jäklarns va skoj vi hade gumman!
Längtar redan tills på lördag.. wiiiiieeee


Liiiiiiite fööörfest han vi med, trots mycket stress!!
Men de finns ju som sagt inget liv utan stress eller hur syster.. hehe ;)


Min fina syster..


EGO kort är ett måste såklart.. ;)


Party!!!


Älskar dig!! <3

Nu ska jag ta tag i städninge här hemma!
Sen kommer skrutt hem, nu saknar jag henne..
Hon har då ialla fall haft fullt upp vid momo..
(Bilder på Afasi & Filthy kommer)

Hörs sen!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Niklas

he he he ja du han blir mer å mer å likna en riktig söder brat,men söt ändå =)=) var han inge intresserad av world tour?

2009-02-22 @ 19:01:54
Postat av: Cissi

Va snygg du är gumman! Vill määä ut snart... När jag ammat klart kanske =) Längta!

Kram på er

2009-02-22 @ 20:14:19
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guud vilket fint kort på dig och Christian! Jättefint!

2009-02-23 @ 00:15:00
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0