Godmorgon alla!

Usch idag vara de bara att kliva upp 6:15 med damen här hemma!!
Så jag tog med mig täcke och kudde och drog mig ut till soffan..
Satte på teletubbies och hon satt som ett ljus,
medans jag låg och halvsov lite..
Och nu sitter vi och käkar en alldeles underbart god frukost.

Igår kväll hade jag en ensam myskväll med lite chips..
Hade datorn vi knät och små glodde lite på tv:n då o då!
Gick och la mig vid 22:39 haha, exakt!
 Så då kröp jag ner under täcket som Thilde hade värmt upp!
Slocknade direkt!

Idag vet jag inte vad vi ska göra,
Christian kommer ju inte hem förens kl 17:00..
kanske ska ta en sväng och hälsa på nån! Nån som vill ha besök???
Vet iaf att Peter, Carro och Felix skulle komma..
Men när? De sa dom inte.. hehe ;)

Dags för mitt morgonkaffe!

Tjohej så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ja vi har nyss vaknat IGEN..sussat 1½ timme till så NU är jag människa. Vi ska få besök idag redan, Maya verkar hängig så vi ska nog ta de lugnt o bara vara hemma idag. men vi får ses en annan dag. KRAM

2009-02-01 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0