Målat

Är va jag spenderat min kväll med!
Och har äntligen blivit KLAR med halva tvättstugan!!
Imon ska jag börja med andra delen..
Så då blir vi utan tvättmaskin i några dagar.. :(
 men men..!!
Sambon har gått och lagt sig, har jobbat HELA långa dagen idag!
Först 8-18, sen hem och slängde i sig 2 mackor och kom inte hem förens 21..
Älsklingen då!! :D

Jag ska bara kika runt lite på internet och tv:n sen vankas sängen för min del med.. :D
Jobb och dagis imon!!

-Lycka till nu, NU är de nära! Snart har ni lillen vid er..

GOD NATT!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja så liten & go är hon :)



Jo det är bara bra, själv då? Såg att din lilla flicka inte är så liten längre också jätte jätte söt!:)

2009-02-17 @ 22:30:44
URL: http://plnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0