Tisdag!

Ja då har man varit hemma en stund!

Sussan har varit här och plcokat ur städskåpet i tvättstugan!
Så nu har dammsugaren fått ett sovställe :)
Idag ska JAG fortsätta i tvättstugan så de blir kalrt nån gång! :)
Har ju frotfarande andra halvan kvar att måla, måste röja undan tvätthon där men då får Christian fixa!!

Har jobb resten av veckan så de ska bli skönt!
Thilde ska gå på dagis,
får se nu då hur prickar blir efter några dagars medicinering!!

Föresten så var jag ju och hälsa på Emmelie och Alexander idag.. :)
Mycket trevligt! NÄSTA gång får de bli en liten längre stund eller hur vännen??
Får ta med barnen och åka till lek och bus landet..
Eller varför inte till badhuset??

Ska röja lite här hemma nu!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Ritva Rytkönen

Hej Ememlie

2009-02-17 @ 16:40:29
Postat av: Ritva Rytkönen

Hej Ememlie

2009-02-17 @ 16:40:31
Postat av: Ritva Rytkönen

Hej Ememlie

2009-02-17 @ 16:41:06
Postat av: Anonym

Kul o läsa din blogg Micke tipsade mig

Kram Ritva

2009-02-17 @ 16:42:20
Postat av: Johanna

Jag förstår det, inga problem! :)

2009-02-17 @ 17:29:44
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0