Lördag

Idag har vi inte varit hemma på hela dagen.
Vi åkte till Pappa tidigt imorse.
Har hjälpt honom att få upp lite gardiner i lägenheten,
 men först åkte vi till Nisses och inhandlade lite nya gardiner.
Jäklar vilket fin bord pappa har köpt till köket,
bordsskivan är mörk och lika stolssitsarna! Resten är svart!
Och jag bara VILL ha ett nytt till vardagsrummet! Men de får vänta!
Tills jag vet EXAKT hur jag vill ha här hemma.
Vi fick besök på kvällskvisten av Peter, Carro och Felix, som vuxit och blivit sååå stor :)
Thilde har inte sovit middag idag så hon vart övertrött,
och somnade inte förens för 30 min sen..
Men men va gör man??
Går inte att tvinga ett barn att sova! TRO mig.
Nu sitter jag här själv i soffan,
Christian ligger med Thilde i sängen och sover.
Ska snart göra som sällskap, om jag inte slocknar på soffan vill säga.. ;)

Här här lite bilder från dagen!

Systrar, Malinda och Felicia, sen christian och thilde.
Pappa som står på sidan och gör kaffe.
Och JA nu ser ni ju lite av köksbordet.. :)
Pappa hade fått de så fint så.. :)

En del av Pappas vardagsrum!
Bra gardinval va?
 
Systrarna.. :D

Far och Dotter..
Älskar er <3

Mycket här i världen ska man inte lyssna på!
KOM IHÅG de.!!!
Finns så många konstiga människor därute!!
Jag TROR på dig!

God natt!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi Christian börjar bli lite långhårig va? ;-)

Vi hörs. kram

2009-02-08 @ 00:43:44
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

bor inte din pappa i jobsbo nå mer? =/

ibland är de skönt att inte vara hemma på hela dagen,komma ut lite ,hoppas ni hade en trevlig dag.

kram från oss..

2009-02-08 @ 08:10:40
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo vi har bränt ut den på skiva..bara att komma o hämta :-P

2009-02-08 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0