Vissa människor är bara för mycket!!!

Har fått en anonym kommentar idag!! Vilket jag HATAR!
Om att de inte är jag som designat headern som är till utlottning utan att de är paint!!
Va spelar de dig för roll??
Stör du dig på att jag kan nått som inte du kan eller??
Jag kan inte bli annat än arg!!
Jaja nog om de!!
Tycker jag är duktig och har många tävlande så fler lär ju tycka den är grymt snygg.. =)
Dumma människor har inget annat bättre för sig!!!

Vi kom hem för en liten stund sen,
jag ska ge Thilde lite mat snart, jag och Christian äter lite senare!
Ska plocka undan lite och bädda rent i sängarna också.. =)
Var även och inhandlade en bebispresent till lilla Ella idag,
så imon blir de en vända till Smedjebacken för att få gosa med den lilla prinsessan.. =)

Nää på återseende..
 Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Grannen

Internetvärlden består utav trevliga och otrevliga människor, precis som IRL. Så mitt råd är att bara ignorera dumma kommentarer. För att bli upprörd över dem är nog precis den reaktion de väntar sig, så varför göra dem till lags? :-) kram

2009-02-26 @ 17:37:40
Postat av: Sandra

Ja, så jävla onödigt att lägga in kommentarer om de är negativt! Jävla puckon de finns!

2009-02-26 @ 19:50:18
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, så jävla onödigt att lägga in kommentarer om de är negativt! Jävla puckon de finns!

2009-02-26 @ 19:50:39
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0