Arg

NÅN har skrivit ett anonym kommentar! (vilket jag inte gillar)
Om att jag ska vara så glad över att jag har ett så BRA liv..

JAG ÄLSKAR mitt liv, kan inte ha de bättre!
Men för de finns de väl andra i min närhet som är dåliga..
Har många just nu i min släkt som är sjuka och en som nyligen gått bort!
Sen är de mer saker som hänt denna månad! Men de vill jag inte gå in på här!!
För då blir de väl ännu en dum kommentar ELLER???

URSÄKTA mig att jag utrycker mig i min egna blogg!
Nu var jag lite FÖRBANNAD...
Den som nu skrivit en anonym kommentar i min blogg och läser de här..
Skriv vem du är nästa gång!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår att du är arg. Jag har också fått nån kommentar av nån anonym och de är fruktansvärt störande. Enligt den/dom så får man inte va ledsen eller må dåligt pga vissa saker. Har själv några i släkten som är dåliga och har varit nära att gå bor så jag förstår dej. Man är inte mer än mänsklig.

2009-01-23 @ 20:54:51
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tråkigt att de inte kan skiva ut namn. Men det betyder väl bara att de kanske inte kan stå för vad de säger fullt ut! Så ta inte åt dig vännen... Man fååår klaga ibland, speciellt i sin egen Blogg =)

Kramar till er

2009-01-23 @ 20:56:47
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: sabina&benjamin

Säkert nån som är avundsjuk som komenterat anonymt! Finns ingen som har bra dagar jämt! Klart man måste kunna skriva vad man vill i sin blogg utan att folk håller på!

2009-01-23 @ 21:34:08
Postat av: Anonym

hej!

Jag öppnade min blogg igen. Kändes så trist utan!

Kram

2009-01-23 @ 22:34:08
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Sussie

Oj mitt namn kom inte med. Sorry.. jag gillar iknte heller anonyma!

2009-01-23 @ 22:34:48
Postat av: louise

Bry dig inte om elaka kommentarer!

De är bara folk som är avis o inte vågar stå för de sen :)



Du verkar ha ett jätte bra liv, o alla har väl motgångar ibland :)

ha de bra!

2009-01-23 @ 23:33:45
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym.

Hej.

Jag är inte den dumma anonyma.

Jag vill bara säga att bara för att andra anser att du har det såbra, barn, hus, sambo etc. Behöver det inte betyda att du, bara för att du har en dålig dag nedvärderar ditt liv, din dotter och allt det där andra.

Du är människa precis som alla andra, ovs om du är mamma, sambo, syster, dotter etc.

Jag tror att du förstår min poäng.

Du skriver och uttrycker dig precis som du vill, det är ditt liv, din blogg, alla dagar även de dåliga dagarna.



Ta hand om dig och din familj.

2009-01-24 @ 11:25:01
Postat av: Marie M

Självklart ska du få klaga. Man har ju faktiskt ett val som läsare av bloggar. Passar inte bloggen så är det ju bara strunta i att läsa den. Jag tycker om din blogg och läser den nästan varje dag! Många kramar!

2009-01-24 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0