BB-TIDEN <3

 
Här ligger jag med förvärkar, och väntar på att få klämma ut henne.
Men inte de inte, de vart akut kejsarsnitt!!
PGA av att hon hade bajsat i fostervattnet.


Första kortet på Thilde som dom tog på avd 33,
hon fick ligga där för att hon hade fått in för mycket fostervatten (bajsvatten) i lugorna.


Första gången jag fick upp henne i famnen, EN HELT UNDERBAR känsla..

Första kortet som jag tog..
Världens finaste Thilde. <3
Mamma och Pappa älskar dig.

Christian torkar Thilde efter sitt första bad.

   
Sjävklart fick vi lite besök av dom närmaste. :)


Redo för att åka hem....

Äntligen på väg hem, mössan var för stor så den åkte av efter halva vägen. :)

GUD så jag längtar tillbaka till BB..
Ja ni kanske tror att jag är knäpp, men den tiden var verkligen UNDERBAR!

Nu ska jag lägga mig.. Jobb imon..
Sov gott!





Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhhh gud vad underbart det är när man just fått sin bebis. Ingen annan känsla är mer underbar! Och det känns så sorgligt att jag är klar med mitt. Inga fler graviditeter, inga fler bebisar och aldrig mer vara nyförlöst :-o snyyyft

fast vem vet..ja kanske har övertalat Stefan till en sladdis om sisådär 9 år ;-)



Tänk va lyckligt för er som iaf nån gång ska vara med om det igen! AVIS ;-)



Ha det bra! Kram

2009-01-28 @ 22:00:26
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Nog är det MYSIGT med BB allt, dax för nästa för er snart ?

2009-01-29 @ 09:07:43
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Kina

Våra amningsstunder finns det inget som slår =)

2009-01-29 @ 09:35:42
Postat av: Therese

Åhh,jag håller fullständigt med dig om känslan!!

Jag vill så gärna ha en liiten till,men min andra hälft är inte så imponerad av det! ;-) Men jag jobbar på det!! Haha!!

Kram!

2009-01-29 @ 10:58:47
URL: http://thereseandherfamily.blogg,se
Postat av: Jenny

Ja visst är BB tiden mysig, eller ja dom första dagarna över lag. Vi åkte ju hem efter en dag men dom första dagarna när man verkligen inte kan slita blicken från de lilla underverket.



Så sööt hon e´eran lilla Tjej !!

2009-01-29 @ 11:13:55
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0