Lördag.

Sitter här hemma i min ensamhet känns de som!
Thilde sover fortfarande middag!
Jag har fått i mig lite mat, och plockat undan!
Hängt tvätt, och duschat.. Skööönt :)

Ikväll var de meninge att de skulle bli utgång, men är inte alls på humör..
Mamma kommer hit istället och äter lite gott.
De ska bli trevligt!

Jag och Thilde ska åka till Hanna och Maya på en kaffe om en stund..
Nu har Thilde vaknat, hon skrämde mig rejält.. Haha :D Hon kan ju ta sig ner från sängen nu.
Så när hon vaknar så går hon ner själv.. :D
Helt plötsligt stog hon bara i dörröppningen till vardagsrummet, snacka om att jag vart rädd!! HAHA  :) Underbara barn..

Nää om man ska göra sig klar för att åka snart då!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0