Nyårsafton!


Vi gick ner till isbaren som var vid Peter och Henrika och drack glögg..
Mycket trevligt och en massa folk från hela byn :)
 


Väl hemma var de dags för Thilde att få på sig nyårskläderna :)

Thilde klappar Felix på huvudet!
Hon var såå försiktig och skulle ge honom nappen hela tiden.
Hon var så mån om honom. =)
Kanske är dags för ett syskon?
Haha =)

Jag och Thilde nyårsfina ;)

Thilde och Felix..
Dom är ju så fina.. Visste ni att dom ska gifta sig när dom vuxit upp..
haha, Peter och Christian har redan gjort upp =)
   
Dukning och matlagning..
Jag tog mig ett glas cider.. =)

Sen efter maten var de dags för kaffe och Carros GODA bullar.
som hon bakat med deras nya bakmaskin.


   
   
Efter god mat och gott fika så bestämde vi oss för att spela spel.
Riktigt kul faktiskt..
För alla var ju inne på att vinna!
Men jag vann, hehe ;)
 
 
De vart riktigt lyckat allting!
Hann inte riktigt klart med Spelet innan 12 slaget så
vi fortsatte eftet 12..
Men självklart var vi ut och kika på alla fina raketer!
Tyvärr fick jag inte med mig kameran ut.




Jag och Carro..
TACK för en underbar och trevlig nyårsafton =)
Kunde inte blivit bättre...


Kommentarer
Postat av: Hanna

va fina bilder..o va stor Felix blitt då.. :-) Hoppass vi ses nån dag.kram

2009-01-02 @ 15:37:22
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja vi hade supertrevligt :-) ja bara att kika ut.kram

2009-01-02 @ 18:50:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0