Omgjort!

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe, (igen.)
Thilde sitter som ett ljus i som fotälj och kika på teletubbies filmen som vi köpte igår.
Hon verkligen älskar teletubbies.. :D
Idag vet jag inte vad dagen har att komma med???
Nån som vill hälsa på oss? Skulle va trevligt..

I lördags så gjorde jag om lite hemma.
Byrån som stod i hallen fick ta plats i vardagsrummet.
 
Vart faktiskt jätte bra, våran andra hylla och matsalsbordet är ju i samma serie..
Så de passa klockrent.. :)

Sen ställde jag min egengjorda fotpall i hallen,
tillsammans med lyktorna som jag fick i julklapp av Thilde och Christian.
De var riktigt mysigt!


Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fint de blev! :-) får se om vi kikar ut en sväng lite senare kanske, har lite skola först iaf.

2009-01-19 @ 09:34:22
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Marih

Sååå fint ni ser ut att ha det hemma, grymt mysigt med öppen spis också :-)

2009-01-19 @ 11:29:25
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0