Städa va är de?

Första städningen på 2009 då =)
Fy säger jag då! De är skitigt överallt.. Nu är de bättre än innan iaf..
Skulle ändå vilja ha 1 dag eller helst 2 dagar att bara rensa allt skit som vi samlat på oss!
Fattar inte vart allt kommer ifrån???
Skulle vilja totalrensa Thildes rum, och möblera om.
Vårat sovrum är en KATASTROF! Jag HATAR de..
Och våran tvättstuga är inte heller speciellt organiserad!!!
USCH!

Nää nu orkar jag inte mera med städningen!
Nu ska jag åka ner till Totto för där är min Thilde och Christian.
Sen ska vi käka lite hämtmat..

Bilder och inlägg om gårdagen blir till kvällen!

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag vet samma här!! Vi ska röja bort en massa skit, köpa ny tvmöbel o möblera om..o så ska jag flytta en av bokhyllorna till Mayas rum o möblera om där med.. hoppas de är bra..ni kan väl komma o hälsa på i morgon om ni vill?

2009-01-01 @ 17:32:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0